سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 14 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۳۳:۲۸

تشکیل کمیته‌های تخصصی برای ارزیابی صلاحیت سازندگان تجهیزات نفتی

باشگاه خبری فراساحل: نائب رئیس کمیته فنی بازرگانی دستگاه مرکزی وزارت نفت در شرکت ملی نفت ایران گفت: صلاحیت سازندگان و تامین کنندگان کالاهای مورد نیاز صنعت نفت از سوی کمیته‌های تخصصی در حال ارزیابی است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا سید ابوالقاسم شایسته امین زاده، رئیس اداره مهندسی استانداردهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با بیان اینکه مطابق قانون برگزاری مناقصات، دستگاه مرکزی وزارت نفت موظف به تهیه فهرست مناقصه گران صلاحیت دار است، اظهار کرد: به منظور اجرای قانون و با هدف استفاده حداکثری از منابع داخلی و همچنین ارتقای سطح کیفی سازندگان و تامین کنندگان کالا، از ابتدای امسال، کمیته فنی بازرگانی دستگاه مرکزی وزارت نفت به ریاست معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت تشکیل شده است.


امین زاده ادامه داد: برای ارزیابی سازندگان و تامین کنندگان کالا، اقدام به تشکیل کمیته هاي تخصصی ارزیابی صلاحیت با مشارکت کارشناسان زبده و مجرب شرکت‌های مهم تابعه شرکت ملی نفت ایران شده است. به گفته وی، به این منظور تاکنون ١٦ کمیته تخصصی تشکیل شده است و در صورت لزوم و بر مبنای نیازهای تخصصی، امکان اضافه شدن کمیته‌های بیشتری نیز وجود دارد. وی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه، تنوع و گستردگی کار نیروهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب محوریت این کار به مناطق داده شده است و کارشناسان این شرکت در این فرایند سهم عمده‌ای را بر عهده دارند.


امین زاده با اعلام این که برای نخستین بار در کشور سازندگان براساس معیارهای تعریف شده رتبه بندی خواهند شد، افزود: این رتبه بندی زمینه ساز ایجاد نظام کیفیت و ارتقای فنآوری در تولید محصولات خواهد شد. وی گفت: در مرحله اول با توجه به فوریت کار و لزوم عملیاتی کردن سامانه خرید الکترونیکی کالای صنعت نفت، سازندگان داخلی براساس سوابق گذشته و همچنین رضایتمندی شرکت‌های بهره‌بردار از عملکرد آنها مورد بررسی قرار گرفته و در سامانه تغذیه خواهند شد و در مرحله بعدی تمامی متقاضیان ورود به فهرست مناقصه گران صلاحیت‌دار باید از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود اقدام کرده و صلاحیت آنها در کمیته‌های تخصصی ارزیابی شود.



  کد خبر : 1978
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :